My simple Diary

19. okt. 2010
My simple Diary er min anden blog/online dagbog, som jeg vil opdatere oftere end denne her. Personligt synes jeg at det er meget nemmere at skrive noget, når man har en skabelon med spørgsmål at besvare! :-)

Bloggen/dagbogen er som tidligere skrevet inspireret af Rikkes indlæg (klik her!) om disse dagbøger (klik her!). Synes at det er en utrolig sød og fin ide med denne form for dagbog med korte spørgsmål, citater og facts. Dog tror jeg ikke, at jeg vil kunne tage mig sammen til at skrive i en bog hver dag - derfor den online version :-)

Find min blog/dagbog på dette link: www.my-simplediary.blogspot.com - eller ved at klikke her!
Håber at I tager et smut forbi den, og evt. kommenterer de to første indlæg. Hvad synes I om ideen? Kan I lide denne form for blogging? Tilføjelser? :-)

0 kommentarer:

Send en kommentar