50

11. sep. 2010
Dette er mit indlæg nr. 50! Der har været meget lidt blogging på det sidste, bl.a. pga. skolen og andre personlige ting. Jeg vil egentlig ikke love noget om mere blogging i den kommende tid - jeg ved ikke engang om der er nogle som følger med?!
Anyways, uanset hvor underligt det er at skrive på en blog hvor man ikke ved om nogle overhovedet kigger med og læser det man skriver, vil jeg blive ved med det... Jeg vil dog ikke opdatere bloggen hver dag, vil ikke engang prøve. Vil skrive når jeg får lyst - det er jo trods alt min personlige blog... :-)

This is my 50th post! I've been really bad at updating the blog lately because of school and stuff. And I won't say or promise that it'll be better. I need to focus on other important things, but when I get time and some inspiration I'll of course post something! :-)

/It's another Blog

1 kommentarer:

Rikke'M | 11. september 2010 kl. 19.17

Jeg følger hvert fald med! Hæhæ ;) Så er glad for du bliver ved med at blogge. :)
Men i hvert fald, bare opdatér når du føler for det. Det er jo sådan set det, blogs er til for, og det er nu meget hyggeligt.

Send en kommentar