Weekend

27. aug. 2010
Denne weekend står i selvforkælelses tegn! Det er så rart en gang imellem at have lidt tid til sig selv, og jeg har meget overskud og fritid denne weekend - så hvorfor ikke? Negle, krop, god mad og drikke. Eneste minus: ingen shopping - det må vente til næste weekend, hvor jeg har fået løn :-)
Holder I også selvforkælelsesdage/weekend? Hvis ja, hvordan?
God weekend!

This weekend is my "self indulgence" weekend! My nail, body, good food.. The only negative is no shopping - that will wait for the next weekend :-) Good weekend to all of you

/It's another Blog

2 kommentarer:

Gabrielle A. Nickelsen | 31. august 2010 kl. 17.26

Lyder lækkert! nu har jeg efterhånden haft fri så længe at jeg ikke sætter nær så meget pris på selv-forkælelses-tid mere :(. men jeg starter heldigvis på jobbet imorgen og så kan jeg også glæde mig til sådanne weekender igen! :D håber at du havde en god forkælelses weekend!

Kærligst Anette
www.anettenickelsen.com

| 31. august 2010 kl. 22.04

Hehe, det lyder godt! Kan egentlig bedre lide at have weekender hvor jeg kan slappe af og gøre hvad jeg vil, end at have en 5-ugers ferie til at gøre det samme. Det bliver bare ikke det samme :-) Hehe..

Send en kommentar