2g

13. aug. 2010
Efter at have set alle de nye frøer, 1. års eleverne, så føler jeg mig endelig som en "2g'er"! Ha. Det er egentlig mærkeligt at rollerne er byttet om i år. Jeg var jo en  af "dem" sidste år. Og gud hvor jeg savner det... Intro-dagene på mit gymnasium var nok noget af det sjoveste jeg har oplevet i hele 1g!
Men nu begynder 2g.. Og jeg glæder mig egentlig lidt til at komme i gang igen, selvom det bliver hårdt i år!! Ser allerede frem til sommerferien 2011! Dårlig indstilling at have inden skolen er startet? Måske :-)

School starts on Monday, and my second year of Highschool is waiting! It's going to be a hard year, and I'm already waiting for the next summer holiday!

/It's another Blog

2 kommentarer:

Rikke'M | 13. august 2010 kl. 20.17

Hæhæ. Det er så skønt at blive en af "de store". I det mindste virker afslutningen på skolen kortere forude, når man bliver 2. års.

| 14. august 2010 kl. 17.55

Hehe, det er skønt ja - men tiden er også bare gået hurtigt! Husker det som var det igår jeg startede i 1g.. :-)

Send en kommentar